Kalendarze tygodniowe, w których jednym rzutem oka ogarniesz 7 dni. Kompaktowa forma w różnych formatach sprzyja efektywnemu zarządzaniu czasem.
Klasyczny układ tygodniowy
KALENDARZE: RED 200T, RED 241T, BLUE 241T, RED 242T, BLUE 242T
Kalendarz książkowy tygodniowy, w którym tydzień rozplanowany jest na dwóch stronach, to ulubiony model osób skrupulatnie organizujących swój czas. Kalendarz książkowy tygodniowy jest zarówno praktyczny, jak i elegancki. Wykonany na zamówienie kalendarz książkowy z tłoczeniem (grawerem) logo na okładce lub imieniem i nazwiskiem odbiorcy staje się kalendarzem reklamowym.
Nowoczesny układ tygodniowy
KALENDARZE: MONO 211T, MONO 212T, FREELINE 2025
Kalendarz książkowy tygodniowy, w którym siedem dni mieści się na jednej stronie, a druga strona jest przeznaczona na notatki. Są one swoistym uzupełnieniem świata cyfrowego i, o dziwo, nadal mają pewną przewagę. Merytorycznie są to przede wszystkim informacje o numerze tygodnia, świętach i imieninach. Chyba każdy przynajmniej raz w roku zastanawia się, jak przypada Wielkanoc. Oczywiście tę wiedzę można pozyskać z Internetu, ale trzeba specjalnie szukać. A w papierowym kalendarzu jest podana jak na tacy.
Kalendarz kieszonkowy
KALENDARZE: RED 245T, BLUE 245T
Tygodniowy kalendarz w formacie kieszonkowym jest najbardziej popularnym gadżetem reklamowym.
Rozszerzony układ tygodniowo-dzienny
KALENDARZ: BLUE 202W
Kalendarz książkowy Week&Day łączy kalendarium tygodniowe z dziennym. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. Każdy nowy tydzień zaczyna się rozkładówką tygodniową, w której można zaplanować 7 dni. Następnie wszystkie dni są powtórzone jako układ dzienny (sobota i niedziela razem) – na tych stronach można prowadzić swobodne notatki lub raporty ze spotkań. To idealny model dla handlowców i osób wyjątkowo aktywnych, które planują wiele spotkań, a następnie skrupulatnie zapisują ich wyniki.
Kalendarz reklamowy
Niewiele gadżetów reklamowych jest lepszym nośnikiem marki niż dobrze wykonany kalendarz firmowy, który ma szansę być użytkowany przez 365 dni w roku. Aby kalendarz reklamowy był chętnie używany przez obdarowanego, musi się wyróżniać nie tylko pod kątem designu i wykonania, ale także ze względu na użyte elementy indywidualizacji, do których obok tłoczenia (grawera) należą doceniane przez wielu klientów personalizacja, zapinki, zakładki, drukowane tasiemki, łączenia oklein, strony reklamowe.
Wybór dodatków jest bardzo duży i na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Kalendarz-notatnik FreeLine
FreeLine 2025 to połączenie kalendarza w układzie tygodniowym z obszernym notesem. Otwarta przestrzeń pozwala prowadzić swobodne notatki. Strony notesu podzielone są na trzy bloki, zadrukowane w kropki, linie i papier milimetrowy, tworząc dużą powierzchnię do pisania, rysowania i projektowania. Nacięcia wzdłuż grzbietu umożliwiają wyrywanie stron, by podzielić się notatkami bez uszkodzenia bloku.
Czy rozważą Państwo możliwość zamówienia kalendarzy FreeLine dla swojej firmy?
Dlaczego warto:
– minimalistyczny projekt
– bardzo poręczny format, spotykany wyłącznie u wiodących producentów
– praktyczne naklejki z piktogramami do zaznaczania ważnych dat i notatek
– modny i wygodny
– może być oprawiony w dowolną okleinę z wzornika
Zobacz także kalendarze dzienne